قالب فروشگاهی ووکامرس بازار یک قالب تمیز و خلاقانه مخصوص سیستم فروشگاه ساز وردپرس ( ووکامرس ) هست ، توسط این قالب می توانید یک فروشگاه قدرتمند و زیبا ایجاد کنید برخی امکانات قالب فروشگاهی ووکامرس بازار دارای لیست خرید قدرتمند قابلیت زوم روی تصاویر در صفحه محصولات دارای افزونه پاپ آپ برای نمایش آفر های ویژه سایت فروشگاهی شما دارای منو زیبا با
دسته بندی قالب و گرافیک
بازدید ها 104
فرمت فایل zip
حجم فایل 8136 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
دانلود پوسته(قالب) فارسی شده و زیبای بازار شاپ نسخه وردپرس ووکامرس آخرین آپدیت

فروشنده فایل

کد کاربری 232
کاربر

این قالب توسط یک گروه 4 نفره ویرایش شده وقیمت اصلی آن 200 هزار تومان میباشد

ولی برای فروشگاه سیدو به قیمت پایین تر قرار داده شده است

ضمناً راهنمای نصب پوسته م برای شما قرار داده شده است

قالب فروشگاهی Bazar Shop یکی از محبوبترین قالب های مخصوص ووکامرس است که در جامعه مجازی با استقبال بی نظیری روبرو شده و تا امروز چندین هزار نفر در سایت مشهور ThemeForest آن را خریداری کرده اند. از آنجایی که این قالب بسیار قدرتمند بوده و دارای امکانات منحصر به فرد و متعددی است که آن را برای ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی بر مبنای ووکامرس کاملا مناسب میسازد، تصمیم گرفتیم که آن را به صورت کاملا فارسی شده و RTL در مسترکد در اختیار شما قرار دهیم.

قالب ووکامرس بازارشاپ، تنها یک قالب فروشگاهی ساده نیست. این قالب میتواند به سادگی تمامی نیازهای شما را برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی، شرکتی و حتی خبری، برطرف سازد. شما در این قالب علاوه بر دارا بودن کلیه ی امکانات فروشگاهی، قادر هستید انواع پورتفولیو، معرفی اعضای تیم، نظرات کاربران (Testimonial)، سوالات متداول، فرم های تماس و … را ایجاد کنید. در عین حال این قالب فروشگاهی قدرتمند دارای سئوی قوی بوده و به پنل مستقل برای تنظیمات سئوی سایت مجهز میباشد. تمامی امکانات بی نظیر این قالب، به ساده ترین شکل از طریق منوی مدیریتی کاملا فارسی آن در اختیار شما قرار میگیرد. بنابراین اصلا نیازی نیست که نگران اعمال تنظیمات دلخواهتان بر روی قالب باشید. اما با همه ی این اوصاف باز هم امکانات این قالب به مواردی که ذکر شد محدود نمیشود و امکانات آن از آنچه در بالا شرح داده شده بسیار فراتر است.