این فایل حاوی 24 صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر نوآوری سازمانی می باشد و مربوط به فصل 2 یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 266
فرمت فایل doc
حجم فایل 60 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
مبانی نظری و ادبیات فصل 2 پایان نامه: نوآوری سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 132
کاربر

این فایل حاوی 24 صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر نوآوری سازمانی می باشد و مربوط به فصل 2 یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است. فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است.

عناوین:

مقدمه

نوآوری سازمانی

نوآوری

تعریف نوآوری

انواع نوآوری

الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیک

  • Ø مدل فشار علم

  • Ø مدل کشش بازار

  • Ø مدل اتصالی

  • Ø مدل یکپارچه و شبکه ای

  • Ø مدل زنجیره ارزش

عوامل موثر بر شکل گیری فرایندهای نوآوری

فرایند نوآوری

ارزیابی نوآوری

ابعاد نوآوری سازمانی در پژوهش حاضر

تئوری های نوآوری

تئوری جغرافیایی نوآوری

تئور ی های اقتصادی نوآوری – تئوری سیکل زندگی یک محصول

تئوری شومپیتر

تئوری تقسیم کار

عوامل شکست نوآوری

پیشینه تحقیق

منابع