برترین  سایت تبلیغات اینترنتی ایران چاراهی به آدرس  http://charrahi.ir/


با ثبت نام درسیستم تبلیغات و نیازمندی های اینترنتی چارراهی از مزایای ویژه زیر بهره مند خواهید شد که در هیچ یک از سیستم های تبلیغات اینترنتی تجربه نخواهید کرد

 

1) ثبت نام +ارسال آگهی +درج لینک مستقیم برای آگهی= رایگان می باشد


2) برای کاربرانی که ثبت نام میکنند پاداش ثبت نام در نظر گرفته می شود.(فعلا پاداش ثبت نام برای کاربران جدید5000 تومان است)


3)امکان ایجاد صفحه ای با ـآدرس انتخابی شما+ هدر طراحی شده توسط شما+نمایش تمامی آگهی های شما در صفحه

به طور مثال آدرسی مانند: http://www.charrahi.ir/shop-your name

جهت اطلاع و راهنمایی بیشتر کلیک کنید


4) شیوه انحصاری تمدید آگهی ها به نفع کاربران و آگهی دهنده :

در سیستم های قدیمی مدیریت آگهی زمانیکه کاربر آگهی یک ماهه دهد. حتی برای یک روز تمدید آگهی باید مجددا هزینه قابلیت های ویژه پرداخت شود. اما در سیستم تبلیغات اینترنتی چارراهی تنها یکبارهزینه های قابلیت های خاص مانند ویژه و لینک دار کردن و ... پرداخت می شود و اگر کاربری بخواهد آگهی خود را تمدید کند تنها هزینه ی تمدید به ازای هر روز را پرداخت می کند. برای مثال فرض کنید شخصی یک آگهی برای فروش خودرو خود با امکاناتی مانند 5 ستاره و ویژه را به حداکثر روز رایگانی که توسط مدیر تعیین شده است (مثلا یک ماهه) ارسال می کند و به ازای ستاره و وِیژه کردن آگهی اش 50 هزارتومان پرداخت کرده است اما اگر خودرو وی بفروش نرود و مجبور شود یک ماهه دیگر آگهی خود را تمدید کند باید مجددا تمام هزینه ستاره و ویژه و ... را پرداخت کند و اینطور دیگر تمدید آگهی بی منظق و برابر با ارسال مجدد آگهی خواهد شد و در واقع کسی آگهی خود را تمدید نخواهد کرد. همینطور اگر آگهی دهنده برای فروش خودرو خود فقط تمایل داشته باشد آگهی اش دو روز دیگر تمدید شود. در آن زمان حتی برای دو روز تمدید دوباره هزینه کل ستاره ها و ... از وی دریافت شود خیلی بیشتر به وی ظلم خواهد شد. زیرا وی هزینه های خاص مانند ویژه را پرداخت کرده و فقط قصد دارد آگهی اش دو روز دیگر تمدید شود. پس نتیجه می شود واقعا بی منطق است اگر بخواهیم به ازای افزایش روز از آگهی دهنده هزینه امکانات خاص مانند ستاره دار کردن را مجددا دریافت کنیم. اشتباهی که در اکثر سیستم های مدیریت آگهی دیگر به چشم می خورد. روشی که در سیستم تبلیغات اینترنتی چارراهی وجود دارد به این صورت است که مدیر می تواند به ازای هر روز تمدید آگهی یک رقم خاصی در نظر بگیرد که آگهی دهنده مجبور نشود برای تمدید آگهی مجددا تمام هزینه ها را پرداخت کند.